14 Haziran 2012 Perşembe

Gebelik Durumlarda Estetik

Gebelik maskesi: nasıl renk geri mücadele edebilirsiniz?

Hepimiz bir dermatolog veya konağındaki "melazma" "gebelik maskesi" hakkında bilgi. Ben hamileliği sırasında kendi en iyi arkadaşınıza ne yaptığını görene kadar, ancak, ben tam etkisini takdir etmedi! Bütün yüze lekeli bakmak için ... ve onun resmi gibi bakarken çektiriyorum ... arkadaşım yardım için bana döndü!

Kötü haber renk için en etkili tedavi gebelikte güvenli olmamasıdır. Bunlar, retinoidler yanı sıra, hidrokinon içerir. İyi haber, yine de savaşmaya tek yapabileceğiniz birkaç şey olduğudur!

Gebelikte melazma savaşmaya nasıl:
1. Her gün büyük bir güneş kremi kullanın. Bulutlu bir günde bile UV ışınları vardır! Melazma karşı korunmasına yardımcı olmak için 30 SPF seçin ve cilt kanseri.
2. Güneşten kaçının. Güzel şapka giyin. Gölgede oturun. Şey açık yapmak için 11:00-14:00 saatleri kaçının.
3. Bunlar anti-oksidan olan bir C vitamini ve E içeren ürünler kullanın
4. Gebelik sırasında güvenli tedavi seçenekleri glikolik ve kojik asit içeren ürünleri satın alın. Birçok dermatolog, size bir reçete gücü formülü alabilirsiniz.
5.. Tahrişe neden olabilecek herhangi bir ürün kaçının. Tahriş iltihabı neden olur. Enflamasyon zarar pigment hücreleri, fazla renk değişikliği neden olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder